سوالات متداول

در اینجا به سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید پاسخ دادیم.

پیگیری سفارش و زمان تحویل

چگونه می توانم سفارش خود را دنبال کنم؟

به صفحه اصلی سایت قنادی آنتیک که وارد شدید، در بالای سایت گزینه ای به عنوان پیگیری سفارش وجود دارد که می توانید از آن قسمت با وارد کردن شناسه سفارش و ایمیلتون جزییات صورتحساب را ببینید. همچنین در صورتی که این امکان را ندارید با ما تماس بگیرید.

چگونه می توانم سفارش خود را دنبال کنم؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

چه مدت طول می کشد تا سفارشم را دریافت کنم؟

از زمانی که سفارشتان را تکمیل نمودید بسته به نوع سفارشی که دارید از یک ساعت تا یک روز متفاوت می باشد.

آیا من نیاز به ایجاد حساب کاربری در سایت دارم؟

اگر بتوانید ابتدا یک حساب کاربری اجاد نمایید و سپس خرید نمایید کارتان بسیار راحت خواهد شد و همچنین کلیه سفارشات خود را می توانید در حساب کاربری خود در سایت ببینید. اما اگر حساب هم ایجاد نکنید در موقع سفارش یک حساب کاربری به صورت اتوماتیک برایتان ایجاد می شود و مشخصات ورود به ایمیلتان ارسال می شود.

اطلاعات تحویل

چه روش های حمل و نقل موجود است؟

در بیشتر موارد مشتریان بعد از سفارش خودشان برای تحویل سفارش به قنادی آنتیک مراجعه می نمایند و با پرداخت صورتحساب ، سفارش خود را تحویل می گیرند . همچنین در صورتی که بخواهید در هنگام خرید ذکر نمایید که سفارش را برایتان ارسال کنیم. ( هزینه حمل به عهده مشتری می باشد)

آیا می توانم صورتحساب را بصورت آنلاین پرداخت نمایم ؟

بله، پس از اینکه سفارش شما آماده گردید و مبلغ دقیق آن مشخص شد شما می توانید با وارد شدن به پنل کاربری خود صورتحساب را پرداخت نمایید.

چه مدت طول می کشد تا بسته من را دریافت کنم؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

آیا من نیاز به حساب برای قرار دادن سفارش؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است